Reklamační technik kvality (Ž/M)

Máš rád, když se věci dotahují do konce, rád komunikuješ s lidmi a nebojíš se žádné výzvy? Tak to jsi pro tuto pozici jako dělaný!

Reklamační technik kvality (Ž/M)

Náplň práce

  • Reklamační řízení – zákaznické / dodavatelské reklamace; analýzy; komunikace se zákazníky / dodavateli. 
  • Řízení agendy interně zastavených dávek.

Požadujeme

  • SŠ nebo VŠ nejlépe technického směru, znalost řízení neshod, reklamačního řízení metodou 8D, komunikativní znalost AJ, čtení výkresové dokumentace
  • Praxe v oddělení kvality a znalost nástrojů řízení kvality výhodou, technické myšlení, samostatnost, týmovost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B

Základní informace

Náborový příspěvek 20.000 Kč
Minimální vzdělání
Praxe
výhodou
Provoz
1směnný, pružná pracovní doba
Místo pracoviště
Lanškroun 563 01, Nádražní 1111
Pracovní vztah
Pracovní poměr

Každý problém má své řešení.

Pracujeme v týmu a s použitím moderních metod a postupů nalézáme správná řešení, která vedou ke spokojenosti našeho zákazníka.

Radek
Radek
ředitel kvality

Pošli nám svůj životopis

*
*
*
Nahrát životopis ze souborů...
Vybráno:
Pošli nám svůj životopis

Kontaktní osoba
Hana Šebrlová

E-mail
personalni@fortell.cz

Telefon
+420 465 466 519

Sídlo firmy
Nádražní 1111
563 01 Lanškroun
Česká republika

Trasa